reklama

Tlaková níž

Prežila som také obyčajné jarné popoludnie. Vonku šumel dážď a prichádzala už dlho avizovaná tlaková níž. Som meteosenzitívna a prebúdzal sa vo mne ten zvláštny, smutný pocit. Možno to poznáte, začne to okolo žalúdka a vám sa chce ani neviete prečo plakať....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nechcelo sa mi ísť po práci hneď domov a tak som si vymyslela ešte jeden cieľ. Ako členka sociálnej komisie staromestského zastupiteľstva som sa rozhodla pozrieť akú akciu Staré mesto zorganizovalo pre našich dôchodcov. Miesto - Poľovnícka reštaurácia na Lazaretskej ulici v Bratislave. Akcia - staromestskí dôchodcovia a ich tanečné popoludnie. Vstúpila som do priestoru a ďalej som šla po zvukoch hudby.

Nemohla som uveriť, všade navôkol šum, hudba a vrava. Plno ľudí, naozaj veľa. Asi sto sivých hláv... ženy, muži. Vyvoňané, vyobliekané akoby naše mamy, babky či otcovia. Ako keby sa tu zrazu predo mnou odvíjal nejaký starý film. Počujem živú hudbu, starý hit Waldemara Matušku a jeho nesmrteľných „Slávikov z Madridu “, ...já jsem jak zahrada stiná, kdo chce ať závidí, ja si dám sklenici vína... žízeň je veliká, život mi utíká, nechte mě píjemně snít, ve stínu pod kříky poslouchat slavíky spívat si s nima a pít.... Alebo hit repertoáru Karola Duchoňa... Elena, ty si život môj, Elena chcem byť iba tvoj, Elena lásku mi vráť, Elena veď mám ťa rád.... Aby toho nebolo málo pokračujem Olympicom, ...zas si tak smutná, kto se má na to koukat, nic jíst Ti nechutná, v hlavě máš asi brouka, tak nezoufej nic to není, za chvíli sa to změní... snad sem to zavinil já... já já jáá.... Ľudia sa smejú, spievajú, tancujú. No normálne ma dostali! Úprimne sa priznám, chcela som len vedieť, či sa akcia pre staromestských dôchodcov podarila. Nechcela som sa usmievať a ani sa nikomu prihovárať. Proste šla tlaková níž a nemala som „usmievací“ deň. Také niečo sa sem tam prihodí každému, veď napokon nie je každý deň nedeľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Záver? Môžu len závidieť všetci tvorcovia zábavných televíznych programov, či všelijakých seriálov. Prepáčte mi prosím všetci Pycovia, Adely, Sajfovia, ale nielen oni. Títo ľudia nepotrebovali žiadne umelé imlpulzy, tešili sa jeden z druhého.... Tešili sa z hitov svojej mladosti, tešili sa z toho, že vládzu, a že sa spolu vidia.... Toľko koncentrovanej pozitívnej energie som už dávno necítila. Šedivé hlavy, žiariace oči, prirodzenosť a veselosť.

Tancovali Letkis a robili hada. Čo poviete – milé, nie? Kto vie, čo nás v ich veku stretne, či dokážeme byť takí ako oni a či budeme mať vôbec na to chuť.

Bohdana Machajová

Bohdana Machajová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunálna politička Bratislava - Staré Mesto. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu